ساخت UTM و ردگیری کمپین تبلیغاتی در گوگل انلیتیکس

UTM-Builder-tracking-campaign

از اصول راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغات اینترنتی، ردگیریِ (Track) کانال‌های مختلف ورودی تبلیغات و تحلیل کردن آن است. به عنوان مثال برای فروش یک محصول یا خدمات، شما احتمالا از تبلیغات کلیکی (PPC)، ایمیل مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی و… استفاده خواهید کرد؛ اما نکته‌ی اصلی این تبلیغات این است که از کدامیک از کانال‌های ورودی، ترافیک بیشتری را به صفحه فرود (Landing page) خود داشته‌اید تا بتوانید نرخ تبدیل هر یک از کانال‌های ورودی خود را بررسی نمایید و بدین ترتیب بودجه کمپین خود را به درستی مدیریت کنید تا بازخورد بهتری از فروش محصول یا خدمات خود داشته باشید.

ادامه مطلب...